SEDIH

Assalamualaikum,

Kenapa aku makin besar ni makin sensitip?

Aku bersedih sbb ntah laa. Sjk aku dpt tau yg ayah dpt pindah, aku rasa jauh dari dorang. Sbb tu laa. Aku rasa berat nak lepaskan ibu ayah pndh sbb aku kan anak manja yg tk boleh terpisah lama. Biasa hampir setiap mggu kot ayah ibu dtg tp skrg ni tkde aah. Pindah jauh pulak tu. Near segamat and i like *what!...
Suka tu mmg laa sbb dh lama kot terperuk dkt rumah yg jauh dr bndr. Nak gak rasa jd bdk bndr kan. But not now i guess. Patutnye lps2 hbis matriks laa. Boleh laa tlg2 ibu kemas rmh pastu tkde laa ibu pnt buat sorang2. Smlm ibu ayah hntr balik hostel pun aku diam je. Nak tanak je cakap sbb rasa nak nangis je. Smpai bilik je nangis tepi loker and dlm toilet. Jet2 je lap mata sbb masuk habuk. But Alhamdulillah its better today. Little bit not sad but still. Berlakon je dpn kwn2. Sbb tanak laa sedih takut tk boleh concentrate pulak. Sokay aa.

" Hope my sad feeling will be better soon. Hope ibu ayah adik pindah dlm keadaan selamat nanti "
Amin..